Trójwymiarowy wydruk
Błyskawiczny rozwój technologi informatycznych dotknął także branżę reklamową. To właśnie poprzez zaawansowane sposoby drukowania dziś można tworzyć interesujące projekty. Przykładem może być chociażby letterpress. I o ile typografia używana była w drukarstwie od dużo lat, to dopiero teraz została doceniona przez drukarzy, a przede wszystkim klientów, którzy masowo decydują się na druk taką metodą. Polega ona na odbijaniu nadruku na miękkim rodzaju papieru. Niezmiernie częstokroć do tych prac nie używa się też barwników. Wtedy samo tłoczenie spełnia swoją rolę, dodając wydrukowi kontrast. Co ciekawe, przedstawiciele przeróżnych agencji reklamowych bardzo chętnie łączą ze sobą nowe metody druku.
Znakomitym potwierdzeniem tych słów są wizytówki kaszerowane, które drukuje się z wykorzystaniem sposobu tłoczniowego. Oprócz tego na gotowe wydruki nakłada się jeszcze specjalny lakier, który nie tylko zabezpiecza przez zniszczeniem, natomiast także poprawia atrakcyjność naszego projektu. Na taką sytuację w reklamie wpływa też duża konkurencja. Nic więc dziwnego, iż agencje prześcigają się w coraz to nowszych pomysłach. Muszą albowiem ściągnąć do siebie odpowiednią ilość klientów. Co więcej, ich marzeniem jest to, aby wspomniani kontrahenci byli ich stałymi bywalcami. Dlatego też wielkie firmy mogą liczyć na istotne rabaty i oczywiście pierwszeństwo w zamawianiu nowych gadżetów. Sporo z nich dzięki nowoczesnym sposobom reklamy jest niezwyklej widocznych, a co za tym idzie osiąga znakomite wyniki sprzedaży.
Znakomitym potwierdzeniem tych słów są wizytówki kaszerowane, które drukuje się z wykorzystaniem sposobu tłoczniowego. Oprócz tego na gotowe wydruki nakłada się jeszcze specjalny lakier, który nie tylko zabezpiecza przez zniszczeniem, natomiast także poprawia atrakcyjność naszego projektu. Na taką sytuację w reklamie wpływa też duża konkurencja. Nic więc dziwnego, iż agencje prześcigają się w coraz to nowszych pomysłach. Muszą albowiem ściągnąć do siebie odpowiednią ilość klientów. Co więcej, ich marzeniem jest to, aby wspomniani kontrahenci byli ich stałymi bywalcami. Dlatego też wielkie firmy mogą liczyć na istotne rabaty i oczywiście pierwszeństwo w zamawianiu nowych gadżetów. Sporo z nich dzięki nowoczesnym sposobom reklamy jest niezwyklej widocznych, a co za tym idzie osiąga znakomite wyniki sprzedaży.